Mini Statistics
Join Date
11-02-2006
Last Activity
10-22-2012 06:08 PM
Avatar
Smile's Avatar
Join Groups 0 Permission Groups
You are not a member of any groups
Recent Visitors
The last 10 visitor(s) to this page were:
  1.  knzus
  2.  mahler
  3.  mswizard
  4.  omajo
  5.  pkdoll
  6.  sacannon
  7.  scrappyaggie48
  8.  TheFreeSpirit
  9.  ValerieElaine
  10.  VLMCGEE@excite.com
This page has had 6,144 visits
Tab Content
Visitor Messages
About Me
Friends

  1. autisticwonder
    You poor thing! LOL..Gee..who did Michelle say you had??? Heeee heee....I'm not going to put you out of your misery!!! LOL..
  2. RachellIowa
    Smile I'll never tell that's what so fun about this I can keep secrets very well, and I think some one very onery has yours.
  3. sacannon
    Of course I have your name! Of course I have been known to fib a little too! Hmmm....do I or don't I.....hehehehe
  4. O2BNGdHope
    I might......or I might not. (You gotta be sneekier than that if you want to trick me into telling) LOL!
  5. angelwithin
    dunno...do i ??????
  6. scrappyaggie48
    Sorry mate, not telling.......... maybe I have and then again maybe not????????????????
  7. nanwu
    hey, hope you didn't mind that I got your msn....sorry i missed you, if you want me to delete you just say so....if not, hope to catch you next time
  8. wfclair
    Painter X is a program. I then used CS2 for the B/W change. I added texture with Twisting Pixels. You can do a search on these. I recommend Twisting Pixels (paper) for scrapbooking. If you ever want to see how these things work I can get you into a Live Meeting and you can see on your computer what I am doing on mine. I use Goto meeting...a highly safe program. Many large companies throughout the world use it. If it were not safe Goto Meeting would be out of business in 2 seconds.
  9. scrappyaggie48
    come on smile come chat eye is there too... we will be waiting for u
  10. scrappyaggie48
    hi there I am in the chat room if you wanna chat xx
Showing Visitor Messages 31 to 40 of 73
Page 4 of 8 FirstFirst 1 2 3 4 5 6 7 8 LastLast
Page 4 of 8 FirstFirst 1 2 3 4 5 6 7 8 LastLast

About Smile

Basic Information

About Smile
Biography
I love to fish !!!
Location
By the ocean !!!
Interests
Fishing and sometimes fishing more....(lol)
Occupation
retired so I could fish !!!!

Signature

....

Statistics

Total Posts
Total Posts
1,491
Posts Per Day
0.50
Visitor Messages
Total Messages
73
Most Recent Message
10-01-2010
General Information
Last Activity
10-22-2012 06:08 PM
Join Date
11-02-2006

27 Friends

  1. *eng**eng* is offline

    MAX! Mastermind

    *eng*
  2. AmeliasMumaAmeliasMuma is offline

    Layout Whiz

    • Send a message via MSN to AmeliasMuma
    • Send a message via Yahoo to AmeliasMuma
    AmeliasMuma
  3. crops2dawncrops2dawn is offline

    MAX! Mastermind

    crops2dawn
  4. DGehmanDGehman is offline

    Senior Member

    DGehman
  5. eyeeye is offline

    MAX! Mastermind

    eye
  6. fourfoxesfourfoxes is offline

    Digi Sage

    • Send a message via MSN to fourfoxes
    • Send a message via Skype™ to fourfoxes
    fourfoxes
  7. GrannyGranny is offline

    MAX! Mastermind

    Granny
  8. jazziealjazzieal is offline

    Digi Sage

    jazzieal
  9. Jenna's mommyJenna's mommy is offline

    Digi Sage

    Jenna's mommy
  10. knzusknzus is offline

    Digi Sage

    knzus
Showing Friends 1 to 10 of 27
Page 1 of 3 1 2 3 LastLast