Closed Thread
Page 11 of 11 FirstFirst ... 7 8 9 10 11
Results 101 to 102 of 102
  1. #101
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    edinburgh,scotland
    Posts
    791

    Default

    Cheers Kel.....Isn't it a bit spooky that your P.C. crashed and then mine did too......I think you're a jinx. HA HA.
    I've been laughing my head off with the antics of you and fonzy with the flairs. Too funny. Stars the pair of you!

  2. #102
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    Laurentians, Quebec
    Posts
    553

    Default

    Quote Originally Posted by cheesepiece View Post
    Cheers Kel.....Isn't it a bit spooky that your P.C. crashed and then mine did too......I think you're a jinx. HA HA.
    I've been laughing my head off with the antics of you and fonzy with the flairs. Too funny. Stars the pair of you!
    LMBO!! I'm not the jinx, it's gotta be Fonzzy! LOL - I've been on this site and using SBM for well over a year now, never had a problem.. Then I go sticking my nose into Fonzzy's flair problems, trying to help her (which she got it!! Yeah Fonzzy!!) then my computer crashes and when it comes back up, I can't get my flairs working! LOL - ahhh well.. I'm just happy to have my program back up - Gawd, I was LOST without it. I'm sooo totally addicted to scrapbooking!
    Thanks for the laugh :P

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts